فروش ست پتو ژله ای نوزاد با طرح کارتونی

پتو ژله ای نوزاد با طرح کارتونی به صورت یک مجموعه کامل در انواع مختلف جهت فروش ارائه می شود. این پتوها فوق العاده نرم، سبک، لطیف و ملایم می باشند. از نظر طرح و رنگ بیشترین تنوع را داشته و بسیار زیبا و جذاب هستند. این پتو ها برای نگهداری از نوزادان بسیار مناسب بوده و باعث گرم ماندن و آرامش نوزاد می گردند. در تهیه سیسمونی از این ست کامل در رنگ های مختلف می توان استفاده نمود. 

فروش ست پتو ژله ای نوزاد با طرح کارتونی

نحوه شستشو پتو ژله ای نوزاد

نحوه شستشو پتو ژله ای نوزاد شست و شو پتو ژله ای مخصوص نوزاد بسیار راحت و آسان می باشد. این پتو ها دارای کیفیت عالی و بی نظیر می باشند. در برابر انواع شوینده ها و مواد شیمیایی کاملا مقاوم بوده و تغییر نخواهند کرد. رنگ پتو کاملا ثابت مانده و در هنگام شستشو حفظ می شود.

پتوی نوزاد از الیاف کاملا طبیعی و نرم تهیه شده است. هیچ گونه وزن اضافه نداشته و بسیار سبک است. باعث حفظ گرمای بدن نوزاد شده و از سرما خوردن نوزاد جلوگیری می نماید. جهت شست و شو می توان این پتو ها را داخل ماشین لباسشویی قرار داد و یا به طور سنتی با دست شست.

به راحتی تمیز شده و بافت آن دچار تغییر نخواهد شد حالت ژله ای مانند خود را حفظ می کند. برخی از افراد بسیار حساس در شستن پتوی نوزاد می باشند و از نوع مواد پاک کننده استفاده نمی کنند. نکته بسیار مهم در مورد این نوع پتو ساختار الیاف داخلی آن می باشد که از ورود میکروب ها به داخل پتو پیشگیری می نماید بنابراین حتی با آب تنها نیز و به کمک نور آفتاب میکروب های آن کشته خواهد شد.

نمایندگی عرضه پتو ژله ای نوزاد

نمایندگی عرضه پتو ژله ای نوزاد نمایندگی عرضه پتو ژله ای نوزاد انواع مختلفی از این محصول را در رنگ های متنوع ارائه می کند. امروزه این محصولات از نظر کیفیت و تنوع در بالاترین سطح قرار دارند و به بسیاری از کشورهای خارجی صادرات می گردند. این پتوها فوق العاده شیک و زیبا می باشد و در طرح های کارتونی و عروسکی موجود می باشند. پتو ژله ای فانتزی طرحی بسیار جدید و زیبا و پر فروش می باشد. 

این محصول با قیمت فوق العاده مناسب و با کمترین هزینه به سراسر کشور ارسال می گردد. انواع پتو در رنگ های مختلف از جمله سفید، زرد، آبی و نارنجی با طرح های پرنده و در قالب های عروسکی در این نمایندگی جهت عرضه ارائه می گردد. فروش این کالا بسیار پر سود و پر بازده می باشد. برای تمامی نوزادان این پتوها قابلیت استفاده دارد. از بهترین مواد اولیه باکیفیت در تولید این کالا استفاده شده است. 

تولید کننده این کالا شرایطی را فراهم نموده تا این محصول با قیمت واقعی و در نهایت کیفیت به دست مشتریان برسد. انواع پتو طرح جدید و بسیار جذاب همراه با روبالشتی نوزاد، تشک نوزاد در یک ست و مجموعه کامل جهت فروش و سفارش به صورت آنلاین ارائه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما