فروش مستقیم کاور رختخواب زیپ دار

کاور رختخواب دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد و یکی از انواع پر فروش و کاربردی آن کاور رختخواب زیپ دار است. در کارخانه های تولید کننده انواع کاور زیپ دار با استفاده از متریال درجه یک و در اندازه های متنوع در طرح و رنگ های زیبا و شیک طراحی و تولید می شود و به دلیل کیفیت بالا و کارایی بسیار خوبی که دارد، بسیاری از مشتریان آن را به صورت عمده و با قیمت مناسبی خریداری می کنند.

فروش مستقیم کاور رختخواب زیپ دار

مقایسه انواع کاور رختخواب زیپ دار و ساده

مقایسه انواع کاور رختخواب زیپ دار و ساده کاور رختخواب در انواع جنس های مختلف و در نمونه های چسبی، زیپ دار و یا ساده تولید می شود. کاورهای زیپ دار قابلیت جمع شدن داشته و فضای بسیار کمی را ایجاد می کنند و دارای دو محفظه جدا برای تفکیک رختخواب ها می باشند و با استفاده از این محصول به سادگی می توانید رختخواب ها را بر حسب فصل استفاده دسته بندی کنید و همیشه رختخواب های مرتب داشته باشید و از این محصول برای مسافرت نیز استفاده می شود که نقش مهمی در حفاظت از رختخواب ها در مقابل آلودگی داشته و از رختخواب ها در مقابل نور خورشید و سایر عوامل فیزیکی و … محافظت می کند. از کاور رختخواب ساده بیشتر در منازل استفاده می گردد و این محصول نیز در جنس های مختلف پارچه ای، برزنتی، جاجیمی و … تولید می شود و این روزها انواع کاور رختخواب مسافرتی زیپ دار به علت کاربرد فراوانی که در منازل، مسافرت، خوابگاه های دانشجویی و … دارد ،مورد توجه افراد زیادی واقع شده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

قیمت انواع کاور رختخواب زیپ دار

قیمت انواع کاور رختخواب زیپ دار قیمت انواع کاور رختخواب زیپ دار به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و از جمله عوامل تأثیر گذار بر قیمت این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت و جنس این محصول
  • نوع دوخت کاور
  • برند و شرکت تولید کننده آن
  • روش خرید و فروش
  • میزان عرضه و تقاضا
  • ابعاد و اندازه
  • رنگ و طرح کاور

یکی از راه های آسان برای استعلام قیمت انواع کاور رختخواب تماس با کارشناسان فروش همین سایت می باشد که ضمن مطلع شدن از قیمت در صورت تمایل می توانید محصول مورد نظر را سفارش داده تا به نشانی شما ارسال گردد و از مزایای خرید غیر حضوری بهره مند شوید. خرید وفروش در این مرکز فقط به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسبی انجام می شود.
در حال حاضر انواع کاور رختخواب سنتی و مدرن با بهترین کیفیت در شهرهای مختلف کشور تولید می شود که علاوه بر ارائه در بازار داخلی به بسیاری از کشورهای اطراف صادر می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما