مرکز فروش کاور رختخواب اصفهان

امروزه کاور رختخواب جایگزین بسیار مناسبی برای کمد های جاگیر هستند. این محصولات بسیار سبک سبک و قابل حمل هستند و روش استفاده بسیار آسانی دارند. مرکز فروش کاور رختخواب اصفهان انواع مختلف این محصول را با طراحی و رنگ های متنوع در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز کاور را به صورت کلی و جزئی به فروش می رساند و قیمت های بسیار ارزان و به صرفه ای برای محصولات خود در نظر می گیرد.

مرکز فروش کاور رختخواب اصفهان

مزیت استفاده از کاور رختخواب چیست؟

مزیت استفاده از کاور رختخواب چیست؟ استفاده از کاور رختخواب مزایای بسیار زیادی دارد. از این مزایا می توان به حفظ رختخواب در برابر ورود و نشستن گرد و خاک اشاره کرد. 

هم چنین استفاده از این محصول باعث می شود که رختخواب ها به صورت کاملا مرتب و نظم داده شده بر روی هم قرار گیرند و پخش نشوند. 

این‌محصول برخلاف گنجایش زیادی که دارد، حجم کمی را اشغال می کند. در نتیجه در اتاق های کوچک و به خصوص اتاق خواب، به خوبی جای می گیرند و در اثاث کشی ها به راحتی جابجا می شوند.

کاور های رخت خواب به طور معمول قابل شست و شو هستند. در نتیجه در صورت کثیف و یا چرک شدن به راحتی شسته می شوند و در صورت شست و شو با آب و تماس با آنزیم های مواد شوینده، رنگ و کیفیت خود را از دست نمی دهند و بعد از خشک شدن به حالت سابق خود باز می گردند.

کاور رختخواب انواع مختلفی دارد که بسته به جنس و کاربرد آن به چند دسته مختلف تقسیم می شوند. کاور رختخواب سنتی، کاور رختخواب مسافرتی و … از جمله طرح ها و کاربرد های این‌محصول، هستند. 

قیمت انواع کاور رختخواب اصفهان

قیمت انواع کاور رختخواب اصفهان قیمت انواع مختلف کاور رختخواب به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت گذاری این محصول در کارگاه های تولیدی انجام می شود. اما باز هم شرایط بازار بر روی قیمت این کالا اثر می گذارند و آن را دچار نوسان می کنند. 

هم چنین جنس و ابعاد کاور ها نیز بر قیمت آن اثر گذار است. برای مثال پارچه های با کیفیت تر و مقاوم تر قیمت بیشتری دارند. هم چنین کاور هایی که دارای طراحی مدرن هستند، دارای قیمت  بالاتری هستند.

در صورتی که کاور ها ابعاد بزرگ و گنجایش بالایی داشته باشند، مواد اولیه بیشتری استفاده می کنند. این امر بر قیمت نهایی این کالا اثر می گذارد و قیمت آن را افزایش می دهد. 

در صورتی که این محصول به صورت عمده به فروش برسد، سود تعلق گرفته به هر عدد کاور برای مصرف کننده حذف می شود و قیمت ات به صورت چشم گیری کاهش می یابد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما