پخش پتو ژله ای دخترانه در تهران

ابن مرکز بزرگترین نمایندگی  پخش پتو ژله ای دخترانه در تهران می باشد و برترین درجه کیفیت محصول را در تنوع طرحی و رنگی و ابعادی مختلف در اختیار تمامی مشتریان عزیز در سرتاسر کشور قرار می دهد. 

پخش پتو ژله ای دخترانه در تهران

مشخصات انواع پتو ژله ای

مشخصات انواع پتو ژله ای این پتو بسیار سبک و راحت بوده و جهت استفاده در همه مکان ها مناسب می باشد، دارای طول عمر بالا بوده و فاقد حساسیت برای هر نوع پوستی می باشد، در تنوع طرحی و رنگی فوق العاده زیاد و بی نظیری تهیه می گردد، پرز دهی بسیار کنی داشته و از مرغوب ترین مواد درجه یک نخ پنبه و پلی استر تهیه شده است، دارای گرمای بسیار مناسبی بوده و دارای قیمتی بسیار ارزان می باشد.

 این نوع از پتوی ژله ای مسافرتی ضد چروک بوده و ضخیم و بسیار سبک می باشد. ابن محصول قابلیت شستشوی بسیار راحتی در ماشین لباسشویی را دارا می باشد، بسیار زیبا و سبک و در عین حال قابل حمل می باشد.

پتو های ژله ای در ابعاد مختلفی طراحی می شوند که مناسب تمام سنین و جنس ها می باشند. این نوع از پتو ها به علت تهیه شدن از مرغوب ترین نوع مواد اولیه موجب تنفس پوستی در بدن می شود. و بسیار نرم و لطیف بوده و موجب حس آرامش می گردد.

پتو طرح جدید ژله ای با طراحی جدیدترین نقش ها در بافت ها و الیاف های بسیار نرم و لطیف و دارای نهایت مقاومت و دوام عالی در این شرکت تولیدی تهیه و تولید می گردد.

پتو ژله ای فانتزی نیز از مدل های دیگر این نوع از پتو ها بوده که در سبک جدید و روز طراحی شده و دخترانه پسند می باشد و یکی از پر فروش ترین نوع پتوهای ژله ای می باشد.

این نوع از پتو مناسب ترین ابزار گرمایی مناسب برای افراد بین که تحمل لحاف های سنگین و گرمای بیش از حد را ندارند.  مشخصات پتو ژله ای بسیار ویژه و خاص و فراوان بوده و همواره از تقاضای زیادی برخوردار می باشد.

قیمت انواع پتو ژله ای دخترانه

قیمت انواع پتو ژله ای دخترانه قیمت انواع پتو ژله ای دخترانه از طریق این مرکز پخش بسیار منصفانه می باشد. بازرگانی فروش کل این محصولات وظیفه قیمت گذاری این نوع کالا را با در نظر گرفتن پارامتر های کیفی متعدد بر عهده دارد.

مرکز تولیدی پتو ژله ای مسافرتی در انواع مدل ها و انواع نقش ها و سایز ها با طرح های فوق العاده شیک و خاص، این محصول با کیفیت را به بازار های فروش تمامی کشور با قیمت های فوق العاده عالی بسیار مناسب ارسال می کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما