ارسال پتو جدید دونفره با کیفیت صادراتی

پتو یکی از وسایل کاربردی و مورد نیاز در هر خانه ای می باشد که در انواع جنس های مختلف و در ابعاد و طرح های متنوع تولید می شود. ار انواع پتو می توان به پتو نوزادی، پتوی کودکان، پتو تک نفره و پتو دو نفره و … اشاره نمود که هر کدام دارای طرح و جنس متفاوتی می باشند. پتو جدید دونفره در رنگ بندی زیبا و جذاب در شرکت های تولید کننده با کیفیت بالا تولید و ارائه می گردد.

ارسال پتو جدید دونفره با کیفیت صادراتی

بهترین الیاف برای تولید پتو دو نفره

بهترین الیاف برای تولید پتو دو نفرهدر تولید پتو در کارخانه های نساجی از نخ و الیاف های مختلفی همچون پنبه، پلی استر، اکریلیک، پشم و … استفاده می کنند. از متداول ترین الیاف برای تهیه پتو، پلی استر و اکریلیک می باشد که دارای استحکام بالا و دوام مناسبی بوده و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه می باشد و بسیاری از مشتریان به دلیل  کیفیت بالا و رنگبندی زیبا و جذاب  همچنین طرح های جدید و مدرن استقبال بسیار خوبی از خرید این محصول می کنند.

تولید پتو دو نفره در بسیاری از کارخانه های بزرگ کشور در شهرهایی نظیر یزد، اصفهان و .. با استفاده از بهترین الیاف و به وسیله دستگاه های مجهز طبق استانداردهای لازم صورت می گیرد که به دلیل کیفیت بالا همچنین طرح و رنگ جدید و متنوع مورد استقبال مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است. 

قیمت پتو جدید دونفره به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی همچون کیفیت، برند و شرکت تولید کننده، طرح و رنگ، وزن، میزان عرضه و تقاضا، نحوه خرید و فروش، کیفیت و جنس مواد اولیه به کار رفته در آن، نوسانات اقتصادی موجود در کشور و … بر قیمت تاثیر گذار می باشند.

روش های صادرات پتو دونفره به کشورهای همسایه

روش های صادرات پتو دونفره به کشورهای همسایهانواع پتو با استفاده از متریال درجه یک و به وسیله دستگاه های پیشرفته در کارخانه های سازنده با بهترین کیفیت تولید می شود که علاوه بر ارائه در داخل کشور به سایر کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

صادرات انواع پتو دو نفره در طرح و رنگ بندی متنوع توسط شرکت های بازرگانی از راههای مختلف زمینی، دریایی و هوایی صورت می گیرد که به علت کیفیت بالا و زیبایی ظاهری مورد پسند مشتریان زیادی در کشورهای مقصد قرار گرفته است و فروش بسیار خوبی دارد.

صادرات انواع پتو علاوه بر سود فراوان برای تاجران و بازرگانان ایرانی برای کشور نیز ارزآوری بسیار خوبی به همراه دارد و باعث تبادلات اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای همسایه می شود و زمینه ایجاد مشاغل جدید نیز فراهم می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما