توزیع کنندگان تشک ابری دونفره بدون فنر

تشک ابری دونفره بدون فنر از قدیمی ترین و محبوب ترین تشک های موجود در بازار است که دلیل عملکرد فوق العاده به تشک ابری طبی نیز معروف است. اما این سایت در واقع به نوعی از توزیع کنندگان این محصول است که توانسته این نوع تشک را با قیمتی مناسب و صرفه اقتصادی عالی به سراسر ایران بصورت آنلاین عرضه نماید.

توزیع کنندگان تشک ابری دونفره بدون فنر

مقایسه انواع تخت بدون فنر و فنر دار

مقایسه انواع تخت بدون فنر و فنر دار وقتی اسم از انواع تخت خواب می آید اولین نکته ای که به ذهن هر فردی می رسد راحتی تخت است که بر روی آن خوابی آرام داشته باشیم.

چرا که یک سوم زندگی هر شخصی، در خواب سپری می شود و از عوامل بدخوابی افراد استفاده از تشک های بی کیفیت است که کل روز خود را نیز تحت شعاع همین خواب بی کیفیت می دهد و فرد در انجام کارهای خود، ناتوان می کند.

امروزه در بازار لوازم خواب، انواع تشک بدون فنر و همین طور تشک ابری فنردار وجود دارد که هر کدام با توجه به عملکرد خاص آن که برخی طبی (باعث می شوند شخص بعد از بیدار شدن احساس درد عضلانی و یا کوفتگی نکند.) و برخی غیر طبی است.

 وقتی به مقایسه تشک و تخت خواب بدون فنر و فنردار می پردازیم باید در نظر داشته باشیم که نوع فنر دار مناسب افرادی است که وزن آنان کمتر از ۶۰ کیلوگرم باشد، ولی با این حال عمر مفید کمتری نسبت به تشک های بدون فنر دارند، چرا که فنرها بعد از مدتی بر اثر تحمل وزن بدن فرسوده می شوند و از این روی در قسمت های از تشک که وزن بیشتری را تحمل می کنند، گودی ایجاد می شود که خود باعث ایجاد درد در کمر می شود.

از دیگر معایب تشک های دو نفره فنردار این است که هنگام غلطیدن صدا ایجاد می کند.

اما تشک های بدون فنر و یا طبی که از قدیمی ترین تشک های موجود در بازار هستند.

از لحاظ متریال و کیفیت نسبت به گذشته بسیار پیشرفت کرده اند چرا که ابر به کار رفته در این نوع تشک ها بصورت فشرده و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا تولید می شود، در واقع این به این معنا است که بعد از مدتی استفاده در قسمت های از آن ایجاد گودی نمی شود و سطح آن کاملا مناسب و با کیفیت می ماند.

عرضه تشک ابری دونفره بدون واسطه

عرضه تشک ابری دونفره بدون واسطه همانطور که می دانید انواع تشک دونفره از هر نوع و جنسی در بازار قیمت های متفاوتی دارد که از عوامل موثر بر قیمت جنس تشک، پارچه های به کار رفته، نوع فنر دار و بدون فنر و همچنین علاوه بر این ها، واسطه ها نیز بر روی قیمت اثرگذار هستند.

اما این مجموعه برای این که انواع تشک ابری با بهترین کیفیت، با قیمتی مناسب به دست مشتری برسد و به حمایت از تولیدکنندگان، این محصولات را بدون واسطه عرضه می کند.

پس بدین ترتیب، برای سفارش این کالا می توانید با کارشناس فروش سایت تماس بگیرد و از نحوه ثبت سفارش و خرید مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما