خرید بدون واسطه بالش تزیینی ارزان

بالش های تزیینی و یا کوسن، بالش هایی با رنگ ها و طرح های مختلف موجود در بازار هستند که زیبایی بسیار زیادی به تخت و مبلمان شما می دهند. خرید بدون واسطه بالش تزیینی ارزان، یکی از راه ها برای زیبا سازی خانه ی شماست!

بالش تزیینی

بالش تزیینی

نوعی از بالش های موجود در بازار هستند که از آن ها به عنوان تزیین و زیبا سازی تخت و یا مبلمان استفاده می شود. این بالش ها که به کوسن نیز معروف هستند، به صورت تکی و یا دسته ای باهم برای فروش در انواع فروشگاه های مختلف به چشم می خورند.
داخل بالش های تزیینی، معمولا از پشم های مصنوعی چر می شود تا حالت خود را درطول زمان است دست ندهند.
این بالش ها نسبت به بالش های دیگر سفت تر و محکم تر هستند، به همین دلیل گزینه ی مناسبی برای گذاشتن آن ها زیر سر به هنگام خواب نیست.

بالش تزیینی

انواع بالش تزیینی

  •  بالش های تزیینی سنتی : این بالش ها، به عنوان صنایع دستی در بسیاری فروشگاه در شهر های مختلف به عنوان سوغات خریداری می شود. بالش های تزیینی سنتی هر شهری، مربوط به سلیقه و گذشته آن شهر است که هر کدام از زیبایی بسیار خاصی برخور دار هستند.
  • بالش های تزیینی کودکانه : از این بالش ها، خود به دو دسته ی، بالش های طرح دار و بالش های عروسکی تقسیم می شوند. بالش های تزیینی طرح دار، معمولا به شکل بالش های مربعی کوچک تا بزرگ با روکشی طرح دار هستند اما بالش های عروسکی کاملا متفاوت هستند. بالش های تزیینی عروسکی، به شکل شخصیت های کارتونی مختلف ساخته می شوند و به جای وسیله ی بازی نیز کودکان می توانند از آن ها استفاده کنند.
  • بالش های تزیینی فانتزی و معمولی : این دو نوع بالش، در تمامی خانه ها، بر روی تخت خواب ها و یا مبلمان ها، بسیار دیده می شوند. جنس این مدل از بالش ها می تواند چرم، پارچه و یا بسیاری از دیگر الیاف ها باشد.

بالش تزیینی

بالش های تزئینی کودکان

زمانی که پای وسایل مربوط به کودکان به وسط می آید، همیشه دقت بسیار بالا نیاز دارد. وسایلی که برای کودکان خریداری می شود، باید دارای مهر استاندارد باشد همچنین کاملا بهداشتی باشند.
بالش های تزئینی مخصوص کودکان، به دلیل اینکه بیشتر برای بازی کردن از آن ها استفاده می شود و تماس مستقیم با پوست کودکان دارد، باید بسیار بهداشتی باشند و از الیافی تهیه شده باشند که به هیچ عنوان برای کودک حساسیت و یا آلرژی ایجاد نکنند.

بالش تزیینی

خرید بدون واسطه بالش تزئینی ارزان

با مراجعه به بسیاری از فروشگاه های مخصوص تولیدی ها و سایت های اینترنتی می توانید به راحتی خرید بدون واسطه بالش تزئینی ارزان را انجام دهید. قیمت این نوع از خرید بسیار مناسب است به طوری که تمامی افراد می توانند از این بالش در خانه ی خود استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما