صادرات عمده تشک مسافرتی

صادرات عمده تشک مسافرتی توسط مجموعه پرستو !

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

صادرات عمده تشک مسافرتی یکی از صادرات مهم و موفق تشک می باشد.تشک های مسافرتی امروزه به محبوب ترین تشک های دنیا تبدیل شده اند چرا که تشک های بسیار خوب و با کیفیت و پر کاربری هستند.امروزه مردم دنیا بجای تجمل گرایی بیشتر به دنبال وسایلی هستند که با آن ها راحت تر باشند و بتواننداستفاده بهینه ای از آن ببرند.صادرات عمده تشک مسافرتی چندین سال است که از کشور عزیزمان ایران رونق گرفته است و کشورهایی چون عراق ،افغانستان مشتریان بیشماری دارد.لازم به ذکر است که مجموعه ما آمادگی لازم را جهت صادرات انواع تشک مسافرتی را به کشورهای مختلف دنیا را دارد.

 

صادرات عمده تشک مسافرتی

مزایای تشک مسافرتی

تشک های مسافرتی آرامش و آسایش را هنگام خواب در همه جا و هر جایی که دور از خانه و اتاق خواب خودفراهم می کند.شما می توانید این تشک بسیار راحت و سبک را با خود به همه جا ببرید .زیرا فضای بسیار کمی را اشغال می کنید.این تشک ها بسیار راحت و طبی هستند. طوری طراحی شده اند که هنگام خواب شما بسیار راحت هستید.چرا که در طراحی و تولید آن تمام استاندارد های لازم رعایت شده است . و یکی از کالا های خواب با کیفیت می باشند.

صادرات عمده تشک مسافرتی

ویژگی تشک های مسافرتی

  1. سبک
  2. راحت
  3. نرمی و سختی استاندارد
  4. ضخامت کم
  5. ابعاد مناسب
  6. تهویه مناسب
  7. دارای مواد اولیه درجه یک
  8. دارای پارچه ها و الیاف ضد آلرژ ی و ضد حساسیت
  9. دارای الیاف از جنس نخ طبیعی
  10. ضد تعریق
  11. قابل شست و شو
  12. ضد رطوبت و ضد آب
  13. زیبا و شیک
  14. دارای رنگ های بسیار زیبا

صادرات عمده تشک مسافرتی

این تشک ها دارای ویژگی های همه پسند و خوبی می باشندو طراحی طبی گونه این تشک ها موجب می شود تا شما متحمل هیچ گونه درد کمر و… نشوید.همچنین تهویه مناسب این تشک ها موجب گردش مناسب خون می شود. و باعث می شود تا افراد بسیار راحت و آرام بخوابند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما