عرضه مستقیم تشک طبی در کارخانه

تشک طبی یکی از بهترین و کار آمدترین تشکها در بیمارستانها و مراکز درمانی بهداشتی می باشد. تشک طبی بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد و خیلی راحت و آسوده می توانید روی آن دراز کشیده و استراحت کنید.تشک طبی در کشور ما تولید می شود و یکی از پرمصرفترین و پرفروشترین تشک در کشور می باشد، همچنین این تشک را ما به کشورهای همسایه نیز صادر می کنیم.
عرضه مستقیم تشک طبی در کارخانه

خصوصیات بهترین تشک طبی را بررسی کنید

خصوصیات بهترین تشک طبی را بررسی کنیدتشک طبی یکی از بهترین و راحت ترین تشکها می باشد، به همین دلیل خصوصیات و ویژگی های بسیار زیادی دارد و برای افرادی که بدن آنها آسیب پذیر است مناسب است.
خصوصیات این نوع تشک عبارت است از: برای درد کمر، درد مفاصل، بیمارانی که آسیب نخاعی دارند و بیمارانی که دیسک کمر و آسیب های کمر دارند.
این تشکها در دو مدل تشک فنری طبی و تشک تخت طبی تولید و عرضه می شوند. در اکثر شهرها و استان های کشور ما نمایندگیها و شرکت های تولید تشک طبی وجود دارد و شما می توانید به راحتی این تشکها را تهیه کنید.
تشک طبی دریچه یک از با کیفیت ترین و مرغوبترین مواد تولید شده است. این تشک برای راحتی و محافظت از ستون فقرات و نخاع به نحو درست تولید شده است. همچنین برای محافظت از کمر، باسن و شانه ها در هنگام خوابیدن و فشار آمدن به آنها محافظت می کند. این تشک از اسفنج های عالی و با کیفیت تولید شده است و با تراکم مناسبی که این اسفنج دارد، به راحتی بتوانید بر روی آن استراحت کنید و حالت انعطاف پذیری بالایی دارد. لازم به ذکر است که این تشک به اندازه کافی در ابعاد تولید شده است تا شما بتوانید به راحتی بر روی آن غلت خورده و دراز بکشید.
لازم به ذکر است تشک طبی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند تا هرکس با سلیقه خود انتخاب کند، اما عمده تولید تشک طبی به رنگ آبی و سفید می باشد. زیرا این رنگ ها مناسب برای بیمارستان و بیمارها می باشد.

خریداران تشک طبی چه کسانی هستند

خریداران تشک طبی چه کسانی هستندخریداران تشک طبی عمدتا مراکز های درمانی مانند بیمارستانها، مطبها و مراکز بهداشتی درمانی هستند. اما بیمارانی که مشکل درد کمر، آسیب های نخاعی، دیسک کمر،آسیب های ستون فقرات، آسیب های گردنی و آسیبهایی به شانه دارند بسیار مناسب است و لازم است کسانی که این بیماریها را دارند، از این تشکها خریده و داخل منزل خود استفاده کند و بر روی آن استراحت کنند تا به مرور زمان مشک آنها رفع شده و همچنین دردی را احساس نکنند.
این تشکها در بیمارستانها برای تمام بیماران استفاده می شود و از بهترین و مرغوبترین جنس موجود در بازار استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما