عرضه مستقیم روتختی گل برجسته ترک

پارچه های ترک از با کیفیت ترین و مقاوم ترین انواع پارچه هایی است که در تولیدی ها برای تهیه انواع روتختی مورد استفاده قرار می گیرند و در تولید این پارچه ها استانداردهای لازم رعایت شده و از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشند. یکی از طرح های بسیار زیبا و پر فروش آن روتختی گل برجسته بوده که به دلیل جذابیت و کیفیت بالا مورد پسند مشتریان زیادی واقع شده است.

عرضه مستقیم روتختی گل برجسته ترک

مقایسه روتختی گل برجسته و ساده

مقایسه روتختی گل برجسته و ساده روتختی دارای طرح های متنوع و بسیار زیبایی بوده و در انواع طرح های گل برجسته، ساده، فانتزی، سه بعدی، طرح دار، چهل تکه و … تولید و ارائه می شود که هر کدام دارای ویژگی ها و کیفیت مختلفی می باشند و مشتری با توجه به سلیقه و نیاز خود می تواند محصول مورد نظر را تهیه نماید.
روتختی گل برجسته یکی از بهترین و زیباترین انواع روتختی های موجود در کشور می باشد که از پارچه هایی نظیر ساتن، ابریشم، مخمل، حریر و … طراحی و تولید می شود که از ویژگی های این روتختی می توان به دوام و عمر بالا، دوختی ظریف و با کیفیت، تثبیت رنگ با هر بار شستشو، ابعاد و اندازه استاندارد، تنوع در رنگ و … اشاره کرد و روتختی ساده  شیک معمولا از پارچه هایی مانند: کتان و نخی و … تهیه می شود که این نوع روتختی قیمت ارزان تری داشته و حساسیتی ایجاد نکرده و شستشوی آسانی دارد.

قیمت انواع روتختی گل برجسته ترک

قیمت انواع روتختی گل برجسته ترک قیمت انواع روتختی گل بر جسته به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و عواملی همچون کیفیت و جنس این محصول، برند و شرکت تولید کننده، نوع دوخت، مقاومت پارچه، ابعاد و اندازه، طرح و رنگ، روش خرید و … بر قیمت این محصول مؤثر می باشند. در حال حاضر انواع روتختی با برندهای معتبر ترک توسط بازرگانان ایرانی با ضمانت کیفیت و تنوع در طرح مدل وارد کشور می شود که به دلیل زیبایی و طراحی جدید و مدرن دارای طرفداران زیادی بوده و فروش بسیار خوبی دارد ولی قیمت آن با توجه به نوسانات نرخ ارز گرانتر از نمونه ایرانی این محصول می باشد.
انواع روتختی پارچه ای گلدار در شرکت های تولید کننده با استفاده از بهترین متریال و بهره وری از طراحان و خیاطان مجرب در ابعاد و اندازه مختلف تولید و ارائه می شود. بسیاری از تولیدی های روتختی در ایران از انواع پارچه های درجه یک ترک برای دوخت روتختی استفاده می کنند و با ارائه محصولی با بهترین کیفیت و دوخت محکم سعی در جلب رضایت مشتری نموده تا بتوانند فروش بیشتری از محصولات خود داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما