عرضه مستقیم پتو ژله ای دو نفره مخملی

پتوهای ژله ای به عنوان پتوهای گرم و نرم و سبکی شناخته شده اند که به دلیل شست و شوی راحت و وزن سبک تری که نسبت به دیگر پتو ها دارند از طرفداران بسیاری برخوردار هستند. ابعاد این پتو با توجه به تعداد نفرات متفاوت است به این شکل که پتو ژله ای دو نفره و تک نفره وجود دارد. از طریق این سایت به عنوان یک عرضه کننده مستقیم پتو ژله ای فانتزی مخملی می توانید جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.
عرضه مستقیم پتو ژله ای دو نفره مخملی

بررسی دقیق جنس پتو ژله ای

بررسی دقیق جنس پتو ژله ای پتوها جزو اصلی ترین وسیله ها برای خواب هستند که با توجه به نوع ضخامت و میزان گرم کنندگی نوع تابستانه و زمستانه دارند. پتوهای ژله ای نمونه ای از پتوها هستند که جنس خاص آن وزن سبکی به آن داده است و این ویژگی آن را نسبت به سایر پتو ها منحصر به فرد کرده است.

جنس غالب پتوهای ژله ای از الیاف مصنوعی چون نخ، پلی استر و پنبه است که همین جنس به این پتو وزنی سبک داده است که به راحتی قابل حمل می باشد. این پتوها را به عنوان پتوها مسافرتی هم می شناسند، چون فضای کمی را می گیرند و به راحتی و در حجمی کم می توان آن را همراه خود در مسافرت کرد.

ترکیب این الیاف های مصنوعی ذکر شده که جنس پایه تشکیل دهنده پتوهای ژله ای است از درجه کیفیت های مختلفی برخوردار است. به دلیل آن که پتو جزو وسایل خوابی هست که پوست بدن و صورت در تماس است در صورت مرغوب نبودن الیاف تشکیل دهنده، حساسیت های پوستی و تنفسی به سراغ فرد می آید.

علاوه بر کیفیت جنس تشکیل دهنده پتو که فاکتور مهمی است، عوامل دیگری چون طرح، ابعاد و ضخامت از موردهای حائز اهمیت است که متناسب با سلیقه و نیاز می توان آن ا را در نظر گرفت.

سعی بر آن شد است که به منظور پاسخ به هر سلیقه ای پتو طرح جدید و امروزی با رنگ ها و ابعاد مختلف در بالاترین میزان تنوع به صورت مستقیم عرضه شود.

فروش پتو ژله ای دو نفره با قیمت باورنکردنی

فروش پتو ژله ای دو نفره با قیمت باورنکردنی فروش پتو ژله ای دو نفره با قیمت باور نکردنی آغاز شده است. قیمت پتو دو نفره نسبت به تک نفره به صرفه تر است و شما با پرداخت اندک هزینه ای بیشتر صاحب پتویی با ابعاد بزرگ تر خواهید شد.

طرح هایی که به روی پتو ها زده می شود و جنس تشکیل دهنده آن ها می تواند قیمت این محصول را تحت تاثیر قرار دهد.

برای آنکه این فرصت استثنایی را از دست ندهید می توانید هر چه سریع تر سفارشات خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما