عرضه کنندگان تشک مسافرتی زیپ دار

تشک مسافرتی زیپ دار یکی از پر مصرف ترین تشک های بازار است. اصلی ترین مزیت آن نسبت به سایرین این است که تغییر شکل نمی دهد و یکی از تنفس ترین های موجود در بازار است. این پوشش با پارچه سه بعدی ساخته شده است و همراه با فوم هسته اکسیژن دار HR امکان اکسیژن رسانی بیشتر، تنفس و موقعیت صحیح بدن را فراهم می کند. ما یکی از برترین عرضه کنندگان تشک مسافرتی زیپ دار هستیم.

عرضه کنندگان تشک مسافرتی زیپ دار

اطلاعات مفیدی درباره تشک مسافرتی زیپ دار

اطلاعات مفیدی درباره تشک مسافرتی زیپ دار موادی که با آنها ساخته می شوند باید با دوام، تنفس و مقاوم باشند. در بسیاری از مواقع از تختخواب های مسافرتی نه تنها برای خوابیدن استفاده می شود، بلکه به عنوان پارک بازی نیز عمل می کنند و برای فرزند شما تشک هنگام بازی بازی در جای خود قرار می گیرد تا به خود ضربه نزنند. تشک به راحتی کثیف می شود، بنابراین ضروری است که بتوان آن را برای شستشوی ماشین جدا کرد. ضخامت آن باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا در صورت استفاده توسط افراد بالای 2 سال، راحت بماند و آویزان نشود.

کیفیت کف همچنین نیاز به ضخامت کم یا زیاد را تعیین می کند زیرا به عنوان مثال، کفهای با چگالی بالا مانند HR نیازی به ارتفاع زیاد ندارند زیرا بدنه قالب می گیرد و بسیار محکم هستند. همچنین می توان با استفاده از زیپ به سرعت آن را برداشته و در دمای 30 درجه سانتیگراد شستشو داد. افزودن روکش محافظ توصیه می شود زیرا پوشش تشک ضد آب نیست و اگرچه به راحتی می توان آن را برای شستشو از بین برد، اما کار می تواند تا حدی دست و پا گیر باشد. بالشتک کف است و دارای ضخامت 5 سانتی متر، مناسب برای کودکان تا 2 سال است. برای افراد بزرگتر ممکن است خیلی نرم باشد و به راحتی تغییر شکل دهد.

خرید ویژه تشک مسافرتی زیپ دار

خرید ویژه تشک مسافرتی زیپ دار شما عزیزان و علاقه مند به تشک مسافرتی می توانید جهت خرید ویژه تشک مسافرتی زیپ دار با مرکز فروش ما تماس حاصل نمایید. مزیت اصلی آن مقاومت درپوش آن است که می توان آن را روی سطوح مختلفی قرار داد و 100٪ پلی استر بودن دوام و سادگی در شستشو را تضمین می کند. به عنوان نقطه مقابل، متخصصان به این ماده اشاره می کنند که بسیار قابل تنفس نیست، بنابراین توصیه می کنند آن را با یک پوشش پنبه ای بپوشانید. این یک تشک تاشو به ضخامت 5 سانتی متر است که در هر کجا فرد به حداکثر رفاه می رسد و می توان آن را در اکثر مدل های تختخواب مسافرتی قرار داد به دلیل اندازه گیری های جهانی که دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما