فروشنده معتبر روتختی ژاکارد ایرانی ابریشمی

پارچه ژاکارد دارای ویژگی ها و کاربرد های مختلفی می باشد و در ترکیب ها و وزن های متنوعی تولید می شود. این نوع پارچه خیلی زیبا و در طرح و ضخامت های متفاوت تولید می شود. فروشنده معتبر روتختی ژاکارد ایرانی ابریشمی، محصولات خود را با بهترین کیفیت و جنس عالی با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

فروشنده معتبر روتختی ژاکارد ایرانی ابریشمی

آشنایی با ست روتختی ده تکه ژاکارد ابریشمی

آشنایی با ست روتختی ده تکه ژاکارد ابریشمی پارچه ژاکارد دارای مشخصات زیادی از جمله : دوام و ثبات بالا، قوی و ارتجاعی، مقاوم در برابر چروک شدن و لذت بخش هنگام لمس می باشد. این پارچه جزء بادوام ترین پارچه های موجود در بازار می باشد و ضد چروک، زیبا و دارای ضخامتی زیادی نیز است. 

تولید کنندگان به دلیل همین ویژگی ها و مشخصات از پارچه ژاکارد ابریشمی برای تولید انواع رو تختی ها استفاده می کنند. 

این پارچه به دلیل شست و شو و نگهداری آسان و دوام و ثبات بالا برای دوخت رو تختی خیلی مناسب می باشد و به همین دلیل در بین مردم خیلی محبوب و پرطرفدار می باشد. 

ست روتختی پارچه ای شامل 1 عدد کاور لحاف از جنس ژاکارد، 1 عدد لحاف لایت، 1 عدد روتختی بهاره چرخ کاری با حجم الیاف 120 گرم، 2 عدد بالشت چرخ کاری شده، 2 عدد رو بالشت ژاکارد گلدوزی شده، 1 عدد ملحفه نخی روکش خوشخواب و 2 عدد کوسن می باشد. 

همچنین خریداران می توانند برای آشنایی با ست روتختی ده تکه ژاکارد ابریشمی به سایت های فروش آن ها مراجعه و انواع مختلف این محصول را با طرح و رنگ های متنوع مشاهده و خریداری کنند. 

قیمت روتختی ژاکارد ایرانی در سال اخیر

قیمت روتختی ژاکارد ایرانی در سال اخیر قیمت روتختی ژاکارد ایرانی در سال های اخیر به عوامل مختلفی مانند : کیفیت پارچه، کیفیت دوخت، جنس، برند تولید کننده، نحوه خرید، شرکت تولید کننده و نوسانات ارزی بستگی دارد و دارای قیمت ثابت و مشخصی نمی باشد. 

خریداران می توانند برای آگاهی از قیمت آن ها با مشاوران فروش در نمایندگی ها تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را با هر طرح و مدلی که مد نظر دارند انتخاب و سفارش بدهند. 

امروزه ست روتختی طرح دار به دلیل کیفیت و داشتن طرح های زیبا و جذاب طرفداران زیادی دارد. 

خریداران می توانند این روتختی ها را به صورت عمده و یا جزئی از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند. 

این محصولات به دلیل کیفیت و کاربرد فراوانی که دارند و همچنین به دلیل جنس عالی طرفداران زیادی در کشور های دیگر دارند به همین دلیل سالانه حجم زیادی از آن ها به این کشور ها صادر می شوند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما