فروش بهترین پتو ژله ای موجود دربازار

تولید پتو توسط شرکتهای تولیدی مختلفی انجام می‌شود. پتو کالای خوابی است طیف رنگی و طرح های آب بسیار زیاد و جذاب می‌باشد. پتو که به آن روانداز نیز می‌گویند غالبا یک یا چند لایه دارند و در مدلهای ضخیم و نازک یا تابستانه موجود هستند.

پتو ژله ای از جمله پتوهای محبوب در بین خریداران است. این نوع از محصول از بهترین الیاف پشمی و پنبه ای تولید شده و هر دو رویه آنها معمولا لیز و ژله ای مانند است. این نمونه از پتو در اندازه های یک نفره و دو نفر با بهترین کیفیت به متقاضیان ارائه می‌شود. اگر قصد خرید پتو ژله را دارید و در مورد قیمت و ویژگی های آن اطلاع کافی ندارید به ادامه مطلب توجه فرمایید.

فروش بهترین پتو ژله ای موجود دربازار

دانستنی هایی در مورد پتو ژله ای

دانستنی هایی در مورد پتو ژله ایدر گذشته اکثر مردم از پتوهای پرزداری استفاده می‌کردند که نه تنها تنوع کمتری داشتند بلکه وزن آنها نیز بسیار سنگین بود. لذا شرکت های تولید کننده به این فکر افتادند تا نوع تولید پتو خود را تغییر داده و پتویی را تولید کنند که هم تنوع بالایی داشته و بیشتر جهت خرید مورد توجه عموم مردم قرار بگیرد.

در اینجا تصمیم داریم تا شما را با دانستنی هایی در مورد پتو ژله ای که امروزه جایگزین پتوهای قدیمی سنگین وزن شده اند آشنا نماییم.

پتوهای ژله ای چه ویژگی هایی دارند؟

پتو ژله یک پتوی منحصر به فرد است که ویژگی های زیادی دارد و همین ویژگی‌ها افراد را به خرید این روانداز‌های ژله ای ترغیب می‌کند. از مهم ترین ویژگی یا خصوصیات این محصول می‌توان موارد ذیل را معرفی کرد.

  • پتوهای ژله ای بسیار نرم و لطیف هستند.
  • وزن آنها بسیار سبک است.
  • رشته های الیاف آن از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند و به راحتی جمع شده فضای کمتری را اشغال می‌کنند.
  • تنوع طرح و رنگ گسترده ای دارند.
  • فاقد پرز می‌باشند.

پارامترهای تعیین کننده قیمت پتو ژله ای

پارامترهای تعیین کننده قیمت پتو ژله ایافرادی که به دنبال خرید تکی و یا عمده ای انواع طرح های پتو ژله ای هستند قبل از خرید خود پیگیر این موضوع هستند تا از قیمت این محصول مطلع شده و سپس رفع نیاز کنند.

در حالت کلی انواع طرح های پتو ژله با قیمت متفاوتی در کشور عرضه می‌شوند. در واقع پارامترهای تعیین کننده قیمت پتو ژله ای چند عامل مهم هستند که بد نیست شما را با این پارامترها آشنا کنیم.

  1. اندازه و تعداد لایه ای که پتو دارد.
  2. طرح آن ( طرحهای پتو ژله ای معمولا ساده یا برجسته می‌باشند)
  3. نوع الیاف آن
  4. مارک تولیدی محصول
  5. کیفیت تولید

خرید پتو ژله ای در طرح های شیک و زیبا با قیمت ارزان در این سایت میسر بوده و متقاضیان می‌توانند در هر ساعت از روز به این سایت مراجعه کرده و پتوی ژله ای مورد دلخواه خود را با کیفیت اعلا خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما