فروش تشک مهمان در بازار داخلی

تشک مهمان از مهمترین وسایل رایج در هر خانه ایرانی می تواند باشد،به همین جهت فروش این محصول به صورت های مختلف در بازار تهران و سایر نقاط کشور انجام می شود‌. 

فروش تشک مهمان در بازار داخلی

دسته بندی تشک مهمان از لحاظ جنس

دسته بندی تشک مهمان از لحاظ جنس1.تشک مهمان فنر دار که همان طور که از نامش پیداست داخل آن فنرهایی کار گذاشته شده،درون این تشکها هسته هایی از فنر چند سانتی متری است که می تواند حس خویی را در زمان خواب بدهد.این تشک از حجم نسبتا بیشتری از  هم دسته خود برخوردار است ‌،این تشک دارای سختی بسیار است به همین جهت به بیمارانی که قرار است مدت طولانی در بستر باشند توصیه می شود زیرا سختی آن مانع از زخم بستر و گرفتگی عضلات می شود.

۲‌.تشکهایی که از پارچه گردباف تولید می شوند .متریال به کار رفته در این محصول لایی الیافهایی از جنس سیلیکون است که بسیار متراکم است ،حجم این تشکها می تواند بین ۵ سانت تا ۱۰ سانت متغیر بوده،غالبا روکش آنها از جنس گردباف مرغوب و قابل شستشو می باشد و زیپی در آن برای شستشوی راحت دوخته شده.

۳. تشک های بادی از دیگر تشک های مهمان هستند ،این تشکها توسط یک تلمبه باد شده و با یک درجه ای که روی آن گذاشته شد مقدار باد آن تنظیم می شود اگر باد از دویست تا سی صد تا باد  شو  شود تشکی نرم و راحت خواهد بود و از سی صد تا چهار صد تا باد شود سختی بیشتری خواهد داشت و مانند تشک های فنری مناسب برای افراد بیمار خواهد بود،این تشکها قیمت بیشتری در بازار دارند ولی با توجه به مزیت های نام برده شده در آن در یک انتخاب دو تشک فنری و طبی را خواهیم داشت.

در آخر توصیه می شود که از تشکها تا ۳ سال استفاده شود زیرا بعد از این مدت حالت اولیه خود را از دست می دهد.

راهنمای جامع خرید تشک مهمان در سراسر کشور

راهنمای جامع خرید تشک مهمان در سراسر کشورخرید تشک مهمان باید با دقت انجام شود.غالبا این تشکها بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند به همین جهت مشتری بیشتری را جذب خود می کنند.قیمت این محصول رابطه مستقیمی با متریال و جنس مواد به کار رفته در آنها دارد به این ترتیب که هر جنس مواد به کار رفته مرغوب تر باشد و الیاف بهتری به کار گرفته شده باشد به همان اندازه تشک جنس بهتر به طبع  .قیمت بالا تری دارد.همچنین بهترین تشک ،تشکی است که از رنگ و تنوع بالایی دارا  باشد و طی مراحل شستشوی زیاد الیافش گلوله نشود و تشک خراب و غیر قابل استفاده نشود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما