فروش ویژه تشک سفری در پایتخت

تشک سفری به دلیل استفاده از ابر طبی، سبک بودن و راحتی در حمل ، مدل های متنوع و اینکه فضای کمی را اشغال می کند مشتری خاص خود را دارد. برای رضایت مشتری تشک مسافرتی باید از الیاف ضد آلرژی درست شده باشد. در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار باشد و قدرت انتخاب مشتری برای انتخاب طرح و رنگ زیاد باشد.

فروش ویژه تشک سفری در پایتخت

بررسی انواع تشک سفری با کیفیت

بررسی انواع تشک سفری با کیفیتدر گذشته تشکها از پنبه و نخ و پارچه های مخصوص توسط لحافدوزی تهیه می شد. برای تولید تشک و بعد از مدتی که پنبه ها می خوابید، باید پنبه زده می شد علاوه بر آن وزن بالایی تشکها و جابه جایی سخت آنها باعث شد تولید کنندگان به فکر راه حلی باشند که با داشتن وزن پایین، خوابی راحت را برای مصرف کننده به ارمغان آورد .

دیگر فاکتورهایی که برای این تشکها در نظر گرفته شد  ابعاد مختلف تشک، شستشوی آسان بدون تغییر شکل و عدم از بین رفتن الیاف درونی ، استفاده از پارچه های ضد حساسیت و مناسب ، ظاهر زیبا و بسته بندی قابل حمل .

تشک های مسافرتی برای اینکه رضایت مشتری را جلب نمایند و مطابق سلیقه تمامی مشتریان باشند تنوع بسیاری به محصولات خود می دهند و علاوه بر آن وزن های مختلفی برای این تشکها در نظر گرفته شده است انواع تشک سفری مختلف موجود است که پرفروشترین آنها عبارتند از

  • تشک مسافرتی 8.1 کیلوگرم
  • تشک مسافرتی 2 کیلوگرم
  • تشک مسافرتی 3 کیلوگرم
  • تشک مسافرتی 5.3 کیلوگرم

فروش فوق العاده تشک سفری در کارخانه

فروش فوق العاده تشک سفری در کارخانهبا پیشرفت علم و با وجود شبکه های اجتماعی آگاهی مردم بالاتر رفته و با اشتراک گذاری اطلاعات خود به سلامت جسم خود بیشتر اهمیت می دهند. همچنین فضای مجازی کارها را راحت تر از گذشته ساخته است به طوریکه با چند کلیک می توان محصول مورد نظر را خریداری کرد و درگیر ترافیک و رفت و آمد و صرف هزینه نشد. بازار فروش تشک های مسافرتی به صورت اینترنتی نیز داغ است و اینگونه فروش معامله دو سر سود است هم برای مصرف کننده و هم برای تولید کننده. مصرف کننده با صرف کمترین زمان و بدون واسطه و مستقیم از کارخانه با هزینه نازل تر محصول را خریداری می کند و تولید کننده نیز هزینه های جانبی مانند توزیع به مغازه داران از افزایش قیمت محصول جلوگیری می شود و سود دهی بالاتری دارد.

البته بازار فروش حضوری این محصولات نیز وجود دارد و با قیمت بالاتری ارائه می گردد ولی این مزیت را دارد که می توان محصولات را از نزدیک دید و در صورت نپسندیدن جنس را تعویض کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما