مرکز پخش عمده تشک مسافرتی نوزاد

مرکز پخش عمده تشک مسافرتی نوزاد در سایت تشک مسافرتی!

مرکز پخش عمده تشک مسافرتی نوزاد یکی از بهترین مراکز پخش تشک در ایران می باشد.که توسط سایت ما پشتیبانی شوند.و اینبار می خواهیم شما را با کاربردی ترین کالای خواب فرزندتان آشنا نماییم. همانطور که می دانید نوزادن از بدو تولد 18  الی 20 ساعت را می خوابند. و رشد آن ها بیشتر در خواب صورت می گیرد. به همین دلیل راحتی  و آرامش نوزادان هنگام خواب بسیار مهم می باشد. و علاوه بر تاثیر در رشد آن ها بر سلامت اعصاب و روان نوزاد شما نیز تاثیر زیادی دارند.این زمان خواب طولانی نوزاد شما ممکن است همیشه در خانه نباشد و شما به گهواره یا تخت و کالای خواب فرزندتان دسترسی نداشته باشید.به همین دلیل ما تشک های مسافرتی نوزاد را به شما پیشنهاد می دهیم.

مرکز پخش عمده تشک مسافرتی نوزاد

تشک مسافرتی نوزاد

این تشک ها تشک های زیبا و کوچکی می باشند. که دارای محفظه مخصوص برای جا به جایی راحت می باشند.تشک های مسافرتی نوزادان بسیار سبک و کم حجم می باشند و شما می توانید آن را داخل کیف کوچکی با خود حمل کنید و نوزاد شما در همه جا براحتی بخوابد.

نکاتی که در انتخاب تشک نوزاد باید رعایت شود

  1. ابعاد مناسب و کوچکی را داشته باشد
  2. تشک نوزاد باید دارای رنگ های زیبا و طرح های کودکانه و شاد باشد .تا فرزند شما از آن را دوست داشته باشد.
  3. نرم و لطیف باشد
  4. الیاف و پارچه هایی ازجنس نخ طبیعی داشته باشد
  5. و مواد اولیه مرغوب داشته باشد
  6. نرمی و سختی استانداردی داشته باشد
  7. روکش تشک مناسب با پوست لطیف کودکان باشد.
  8. ضد آلرژی و حساسیت باشد.

مرکز پخش عمده تشک مسافرتی نوزاد

این نکته مهم را در نظر بگیرید . فرزند شما از بیان هر گونه احساس رضایت و نارضایتی ناتوان می باشد.و این شمایید که باید راحتی وی را تشخیص دهید و بهترین ها را برای وی فراهم آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما