سفارش بهترین تخت یک نفره فرفوژه

بهترین و با کیفیت ترین تخت یک نفره فرفوژه را می توانید در ابعاد استاندارد و طراحی شیک با قیمت عمده و مستقیم از طریق سایت خریداری نمایید. ما بهترین و مرغوب ترین تخت یک نفره فرفوژه را در قالب استاندارد و طراحی چشم نواز به شما با قیمت کلی و حذف واسطه ها ارائه می دهیم. برای ثبت سفارش در صورت تمایل ما را تا انتهای این مقاله دنبال نمایید.

سفارش بهترین تخت یک نفره فرفوژه

چگونه تخت فرفوژه را بشناسیم؟

چگونه تخت فرفوژه را بشناسیم؟ تخت فرفوژه از آهن و چدن حجیمی تشکیل شده است. کاملا ثقیل و وزن دار می باشد. کفی این تخت اصولا از میله هایی که جوش خورده است در تعداد زیاد و به صورت افقی در چهارچوب آن تشکیل شده البته در برخی از مدل ها کفی چوبی در یک جفت دارد و روی چهارچوب قرار می گیرد.

در برخی از مدل های این تخت در نوع تک نفره یا دونفره چوب به کار رفته است و طراحی آن را زیباتر و جذاب تر نموده است. ساختار تولیدی این محصول به گونه ای است که از طریق پیچ و مهره اضلاع مختلف آن به هم متصل شده و فیکس می شوند.

در صورتی که نیاز به حمل و جابجایی باشد به راحتی می توانید تمامی اتصالات را باز کنید. کفی این تخت ها یا ثابت و به صورت جوش خورده هستند و یا قابلیت تحرک و بلند شدن دارند. قسمت پایین تخت در هر مدلی که باشد به لحاظ ارتفاع کمتر می باشد. دوام و ماندگاری خوبی داشته و بعد از گذشت چند سال در صورت تمایل می توانید آن را با اسپری تغییر رنگ دهید.

لبه های اضلاع چهارگانه به گونه ای است که تشک در آن جا می افتد و ثابت می شود. در کل باید گفت نیاز به شناخت خاصی ندارد چون جنس فلز و آهن به خوبی خود را نشان می دهد و گویای همه چیز است.

فروشنده تخت یک نفره فرفوژه

فروشنده تخت یک نفره فرفوژه تخت یک نفره فرفوژه در ابعاد مناسب و طراحی عالی و چشم نواز قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد. عرضه این تخت با قیمت کلی یک امکان بسیار خوب برای مشتریان و خریداران محسوب می شود. این کالا به لحاظ جنس و طرح قیمت خاصی می طلبد و تابع شرایط بازار نیز می باشد.

تخت در نوع فرفوژه به لحاظ مرغوبیت و دوام و محکم بودن عالی است. سفارش بهترین تخت از طریق ما با قیمت کلی میسر می باشد. فروشنده تخت این کالا را در طراحی متنوع و کیفیت عالی و چند رنگ به مشتریان خود ارائه می دهد.

انتخاب رنگ بنابر حسب سفارش مشتریان نیز انجام می شود. اسکلت این تخت از جنس چدن و آهن ساخته شده است و کاملا مستحکم می باشد. برای خرید و تهیه این کالا می توانید با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما