فروشنده اصلی تخت فلزی مدل صدف

از انواع تخت خواب های موجود در بازار می توان به نوع فلزی این محصول اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تخت فلزی مدل صدف یکی از بهترین انواع این محصول است که توسط فروشنده اصلی تخت ارائه شده است. این تخت دارای مشخصات منحصر به فردی است که باعث دوام و ماندگاری بالای آن می شود و خریداران می ‌توانند در تماس مستقیم با این فروشنده آن را برای هر نقطه از کشور که مایل هستند درخواست دهند.

فروشنده اصلی تخت فلزی مدل صدف

بهترین تخت فلزی چه مشخصاتی دارد؟

بهترین تخت فلزی چه مشخصاتی دارد؟ بهترین تخت فلزی مدل صدف توسط کارخانه سازنده این محصول در انواع مختلف تولید می شود. این محصول در نوع دو نفره دارای ابعاد 200*160 سانتی متر است. جنس پایه های این نوع تخت فلزی بوده و با رنگ کوره ای رنگ آمیزی شده است تا کمترین مرزان ریزش را داشته باشد و تاثیر رطوبت بر فلز به کمترین مقدار ممکن برسد.

جنس تخته های مورد استفاده برای این نوع تخت خواب از جنس ام دی اف با استحکام بالا است. قید تحت در این محصول فلزی بوده و با رنگ بندی نامحدود به خریداران ارائه می ‌شود.

کفی این تخت از دو جنس چوبی و فلزی می باشد و به صورت ضمانتی و با خدمات پس از فروش ارائه می گردد. یکی از مشخصات این تخت امکان جدا شدن بخش های مختلف آن جهت جابجایی است که از امتیازات تخت های فلزی به شمار می رود. استحکام پایه ها از مهمترین ویژگی‌های این تخت به شمار می ‌رود و می ‌تواند وزن قابل توجهی را تحمل کند بدون این که هیچ نوع تغییری ظاهری در شکل آن ایجاد گردد.

کارخانه تخت فلزی مدل صدف

کارخانه تخت فلزی مدل صدف کارخانه تخت فلزی مدل صدف انواع مختلف این تخت را در انواع یک نفره، دو نفره و دو طبقه ارائه می کند و کسانی که به صورت عمده به این تخت نیاز دارند می توانند در تماس مستقیم با این کارخانه نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

انواع مختلف این تخت با جزئیات و قیمت روز هریک از آنها در همین وب سایت که توسط کارخانه راه اندازی شده است وجود دارد تا خریداران بتوانند به راحتی در مراجعه به آن اطلاعات کامل در مورد هر یک از انواع تخت را به دست آورده و سفارش خود را انجام دهند .

علاوه بر این سایت خریداران می توانند از طرف شماره های تلفن کارخانه که در همین سایت ذکر شده است با مسئول فروش آن ارتباط برقرار کنند و ضمن استعلام قیمت انواع این محصول سفارش خود را اعلام نمایند.

ارائه این محصول برای صادرات نیز توسط کارخانه امکانپذیر است و می ‌تواند حجم بالای سفارش خو رید این تخت را به راحتی جوابگو باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما