مرکز صادرات لحاف و تشک سنتی

این روزها انواع لحاف و تشک سنتی محبوبیت خاصی در بین جوانان پیدا کردند. به گونه ای که میزان تقاضا برای خرید آنها طی سالهای اخیر سیر صعودی داشته است. در این مقاله به بررسی کیفیت، انواع این محصولات و شرایط صادات انواع مختلف این محصولات خواهیم پرداخت. همچنین باید خاطر نشان کرد که در این مرکز جدیدترین لحاف های سنتی و تشک به قیمت عمده در اختیار خریداران داخلی قرار می گیرند.مرکز صادرات لحاف و تشک سنتی

علت محبوبیت لحاف و تشک سنتی چیست؟

علت محبوبیت لحاف و تشک سنتی چیست؟ منظور از لحاف و تشک سنتی، مدل هایی هستند که برای دوخت آنها از انواع الیاف طبیعی مانند پنبه استفاده می شود. بهترین پارچه برای این محصولات، پارچه های تترون و کتانی هستند که در برابر فشار، شتشو و دیگر عوامل محیطی مقاوم هستند. درون پارچه ها نیز معمولاً پنبه سفید استفاده می شود که بهترین نوع الیاف طبیعی به شمار می آید.
امروزه لحاف های مخمل در بین جوانان محبوبیت زیادی دارند. استفاده از پارچه های ساده و گلدار بسیار با کیفیت در کنار دوخت آنها در ابعاد مختلف و به صورت دستی از جمله دلایل افزایش تقاضا برای خرید آنها است. توجه کنید که تنوع تشک و لحاف های دوخته شده با الیاف های طبیعی و ارگانیک بسیار زیاد هستند.
انواع تشک سنتی از نظر ابعاد دوخته شده را می توان در سه گروه زیر طبقه بندی نمود:

  • تشک یک نفره با ابعاد 100*110 و 100*190
  • تشک دو نفره با ابعاد 100*190 و 200*120
  • تشک نوزادی با ابعاد 70*110

تشک جاجیمی، پنبه ای، پشم شیشه و پلی استر نیز چهار نمونه از محصولات پرطرفدار بر اساس جنس الیاف بکار رفته در تولید آنها است. لحاف های سنتی تنوع بیشتری نسبت به تشک ها دارند. انواع لحاف عروس دو نفره،لحاف های مخصوص سیسمونی، خوشخواب و مدل های ساده و دیواره دار به ترتیب جزء محبوب ترین ها در بین علاقه مندان به کالای خواب سنتی می باشند.

فروش ویژه لحاف و تشک سنتی

فروش ویژه لحاف و تشک سنتی لحاف و تشک سنتی می توانند به صورت ساده یا گلدار و پولک دوزی شده بافته و در اختیار خریداران قرار دهند. طرح، رنگ و مدل این محصولات کاملاً سلیقه ای است که بر اساس سفارش مشتری می تواند با تغییراتی در هر قسمت همراه باشد.
همین امر موجب شده تا بسیاری از زوج های جوان ترجیح دهند ست سرویس خواب خود را از محصولات سنتی و با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل سفارش و خریداری نمایند.
امروزه تشک اصیل ایرانی که از جنس پنبه خالص و پارچه های روکش تترون و مخمل و کتان تولید می شوند، طرفداران خاص خود را در سراسر کشور دارند. همین امر فروش ویژه این محصولات به صورت آنلاین و اینترنتی با قیمت مستقیم و تولیدی را نیز سبب شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما